شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز به ۱۲ هزار و ۲۵۴ تن رسید و عرضه محصولات ۲۲ هزار و ۱۳۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۴ هزار و ۶۶۶ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، دی اتیلن گلایکول، اسیدترفتالیک، کریستال ملامین ودی اتیل هگزانول با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۱۱۰ تن عرضه ۲۳۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۳۵۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۴۴۴ تومان رقم خورد.دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید و با مارون نیز به ترتیب با قیمت ۳ هزار و ۳۹۳ و ۳ هزارو ۳۵۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم با ۲۰۰ تن عرضه ۷۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۵۰۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۸۶۰ تومان بود.همچنین کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه با ۱۰۰ تن عرضه ۱۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۶ هزارو ۱۰۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۶ هزار و ۷۱۱ تومان رقم خورد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با ۸۰ تن عرضه ۴۴۵تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۶ هزار و ۷۱۱ تومان خریداری شد.دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با ۱۲۱۰ تن عرضه ۱۹۵۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۵۴۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۶۱۵ تومان بود.

در همین حال اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام و سودکاستیک پتروشیمی اروند وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها