پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۲۸ هزار و ۱۴۴ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه محصولات ۶۸ هزار و ۶۶۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۲ هزار و ۴۵۲ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن ها همچنان جذابیت خود را حفظ کردند، اما محصولات دیگر با آرامش معامله شدند.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی؛ پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA نویدزرشیمی با ۲۱۰ تن عرضه ۲۷۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۷۲۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۷۶۳ تومان رقم خورد.

در گروه پلی پروپیلن های نساجی هم پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی با ۵۰۴ تن عرضه ۹۰۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۴۳۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۴۸۵ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم با ۴۶۲ تن عرضه ۷۵۶ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین قیمت ۵ هزار و ۵۰۱ تومان خریداری شد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰پلی نار هم با ۹۰۳ تن رعضه ۱۵۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۴۳۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۵۵۰ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰  پتروشیمی ایلام، پلی اتیلن سنگین فیلم HF۵۱۱۰ پلیمر آریاساسول، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام و پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۱۸ پتروشیمی جم با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.

در گروه بطری ها؛ پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۱ و پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۵ با نرخ پایه خریداری شدند و بخشی از تناژ عرضه آنها وارد سیستم مچین شد.

در گروه پی وی سی ها هم پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی بندرامام، پلی وینیل کلراید E۶۸۳۴و پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند با نرخ پایه معامله شدند.

به این ترتیب امروز معاملات محصولات پلیمری پیش از تعطیلی روز شنبه در آرامش کامل انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها