طلا

گرچه اعتماد سرمایه گذاران بین المللی به بازار طلا همچنان امیدوار کننده و مثبت است ولی برخی تحلیلگران به سرمایه گذاران توصیه می کنند تا در روزهای آینده موضع محتاطانه ای در بازار داشته باشند.

به گزارش «کالاخبر»،در حالی که به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت در محدوده مشخصی در نوسان خواهد بود، کارشناسان اقتصادی توصیه می کنند تا سرمایه گذاران طی هفته آینده رفتار کاملا محتاطانه ای داشته باشند.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی هشدار می دهند که قیمت طلا ممکن است طی روزهای آینده تا سطح حمایتی ۱۳۰۰ دلاری کاهش یابد و از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد که قیمت طلا تا ۱۳۶۰ دلار در هر اونس افزایش یابد.قیمت طلا که دو هفته قبل با رشد چشمگیر ۳ درصدی روبرو شده بود، در پایان مبادلات جمعه با افت حدود ۲ درصدی همراه شده است.

برخی تحلیلگران معتقدند که اصلاح قیمت طلا پس از آنکه نتوانست سطح مقاومتی ۱۳۶۰ دلاری را بشکند، چندان جای تعجبی ندارد. ولی سئوال مهم این است که آیا قیمت طلا در روزهای آینده بار دیگر اصلاح خواهد شد یا نه؟

اوله هانسن تحلیلگر ارشد ساکسو بانک تاکید کرد: من نسبت به افزایش قیمت طلا در بلندمدت امیدوار هستم . اگر اوضاع اقتصادی جهان وخیم شود، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری طلا خواهد بود. البته در شرایط کنونی باید کاملا محتاطانه رفتار کرد.

منبع:کیتکونیوز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها