طلا

تحلیلگر برجسته موسسه دیلی اف ایکس بر این باور است که بازارهای بین المللی از بحران بدهی و کسری بودجه آمریکا غافل شده است.

به گزارش «کالاخبر»؛ کریستوفر وچیو تحلیلگر موسسه دیلی اف ایکس تاکید کرد: در حالی که همه تمرکز بازارهای بین المللی بر روی ارزش دلار و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا است، بحران بدهی و کسری بودجه آمریکا تشدید می شود و این مساله می تواند عامل تعیین کننده ای برای بازار طلا باشد.

بر اساس این گزارش وی افزود: ریسک های مربوط به کسری بودجه و بدهی آمریکا تاکنون مورد بحث قرار نگرفته و به نظر من این یک اشتباه بزرگ است.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: در چنین شرایطی ریسک بدهی و کسری بودجه آمریکا به شدت بالا است و سرمایه گذاران باید سبد خود را متنوع کرده و بخشی از دارایی و سرمایه را به طلا تبدیل کنند. اکنون فرصت خوبی برای خرید طلا است چرا که کسری بودجه آمریکا طی ماه های آینده با افزایش چشمگیری روبرو می شود و این مساله ریسک در بازارهای مالی را تشدید می کند. به نظر من سطح مقاومتی حساس برای هر اونس طلا طی روزهای آینده ۱۳۶۰ دلار خواهد بود.

وچیو افزود: سرمایه گذاران باید از منفی های قیمت طلا استفاده کنند و دیدگاه بلندمدتی نسبت به بازار طلا داشته باشند. سرمایه گذاران بین المللی در روزهای آینده منتظر اظهارات جرومی پاول رئیس جدید فدرال رزرو آمریکا هستند و این اظهارات می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات نرخ ارز و قیمت طلا داشته باشد.

منبع: سایت طلا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها