سکه

هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران ۱۴۰هزار و ۳۳۳قرارداد آتی سکه به ارزش ۲۳هزار و ۱۴۹میلیارد ریال منعقد شد.

به گزارش «کالاخبر»، پرطرفدارترین سررسید این روزهای بازار آتی، آبان ماه سال آینده است که در این موعد تحویل ۱۲۵هزار و ۸۰۳ قرارداد به ارزش ۲۰هزار و ۸۴۲میلیارد ریال به ثبت رسید. بیشترین حجم معاملات روزانه این سررسید به شنبه گذشته با ۳۵هزار و ۵۸۶قرارداد و کمترین حجم معاملات نیز به پنجشنبه گذشته با ۱۱هزار و ۵۸۳قرارداد تعلق داشت. قیمت تسویه سکه تحویل آبان ۹۷ در پایان معاملات هفته گذشته نیز روی رقم یک میلیون و ۶۶۹هزار تومان قرار داشت.

همچنین بازیگران بازار آتی سکه ۸هزار و ۷۲۳قرارداد به ارزش یک هزار و ۴۱۱میلیارد ریال را برای تحویل شهریورماه سال آینده منعقد کردند. شنبه گذشته با ۲هزار و ۶۵۸قرارداد به عنوان پر معامله ترین و پنجشنبه گذشته با ۹۰۳قرارداد کم فروغ ترین روز سررسید شهریور ۹۷ بود؛ قیمت تسویه سکه در این موعد تحویل نیز روی رقم یک میلیون و ۶۳۰هزار تومان ایستاد.

سررسیدهای تیر سال ۹۷ با یک هزار و ۸۶قرارداد به ارزش ۱۷۱میلیارد ریال، اردیبهشت ۹۷ با یک هزار و ۳۷۹قرارداد به ارزش ۲۱۴میلیارد ریال و اسفند امسال با ۳هزار و ۳۴۲قرارداد به ارزش ۵۰۹میلیارد ریال در رتبه های بعدی رده بندی بازار آتی سکه قرار گرفتند. قیمت تسویه در پایان معاملات هفته گذشته در سررسید تیر و اردیبهشت سال آینده به ترتیب یک میلیون و ۵۹۷هزار تومان و همچنین قیمت تسویه سررسید اسفند امسال یک میلیون و ۵۵۲هزار تومان به ثبت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها