پتروشیمی

طی هفته گذشته در بازار محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی بیش از ۲۳۶ هزار و ۲۸۵ تن محصول به ارزشی بیش از ۵ هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال دادوستد شد که این ارقام به نسبت معاملات هفته گذشته به ترتیب با رشد نزدیک به ۲۸ و ۲۶ درصدی رو به رو شد.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته گذشته پرحجم ترین معاملات به محصول وکیوم باتوم اختصاص داشت، بطوریکه از کل حجم معاملات انجام شده در این بازار، ۹۰ هزار و ۲۰۵ تن وکیوم باتوم معامله شد و با توجه به تقاضای ۹۱ هزار و ۲۰۵ تنی، کالای مذکور بیشترین حجم تقاضا را به خود اختصاص داد و به عنوان جذاب ترین محصول هفته قبل معرفی شد.
طی هفته گذشته، خریداران در تالار فرآورده های نفتی برای محصولاتی همچون لوب کات، گوگرد و عایق رطوبتی به رقابت پرداختند؛ بطوریکه در خصوص این محصولات میزان تقاضا از عرضه پیشی گرفت.
از نظر ارزش معاملات نیز، گروه پلیمری ها با معامله ۴۳ هزار و ۷۷۶ تن محصول به ارزشی بیش از ۲ هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال در قالب معاملات سلف و نقدی بالاترین ارزش معاملات را در تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی به ثبت رساند.
حجم معاملات نقدی و سلف شیمیایی ها نیز در مجموع به حدود ۲۰ هزار و ۹۳۶ تن محصول رسید که این میزان حجم معاملاتی نسبت به هفته گذشته با رشد ۷.۴۷ درصدی رو به رو بوده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها