محمدرضا-پورابراهیمی-کمیسیون-اقتصادی-مجلس.jpg

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پایان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت:موضوع عرضه برخی کالاهای قاچاق مکشوفه از طریق بورس کالا ارزیابی شد که در این راستا می توان کالاهای را که امکان عرضه در بورس کالا را دارند از طریق ساز و کار مذکور عرضه کرد.

به گزارش «کالاخبر» ، محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:نشست امروز کمیسیون با حضور انصاری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با محور بررسی موادی از لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بحث نحوه عرضه برخی از کالاهای قاچاق مکشوفه مورد بررسی قرار گفت و در این راستا روش های جدید در این رابطه مطرح و ارزیابی شد.

عرضه برخی کالاهای قاچاق مکشوفه از طریق بورس کالا

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود:موضوع عرضه برخی کالاهای قاچاق مکشوفه از طریق بورس کالا ارزیابی شد و در این راستا می توان کالاهایی را که امکان عرضه در بورس کالا را دارند از طریق ساز و کار مذکور عرضه کرد.

پورابراهیمی ادامه داد:براساس تصمیمات کمیسیون اقتصادی مجلس، اشخاصی که مشمول احکام تعزیزاتی در زمینه کالای قاچاق شده اند می توانند در صورت اعتراض به احکام دادگاه اولیه و دادگاه تجدیدنظر، اعتراضات خود را به دستگاه بالاتر ارائه کنند.

وی ادامه داد:بعد از بررسی های کارشناسی درخصوص لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مشکلات که قانون مذکور داشته رفع شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:موضوع بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی مجلس پایان یافت و گزارش نهایی کمیسیون درخصوص این لایحه تا هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارائه می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها