نوابی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نقش بورس کالا در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را مهم ارزیابی کرد و از افزایش این نقش در حوزه واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش «کالاخبر» ، سیدمحمود نوابی در گفتگو با مهر گفت: در نشست های برگزار شده میان فعالان بالادستی و پایین دستی به منظور بررسی روند بازارها، مسوولان بورس از دریافت نظرات و پیشنهادات و اقدام برای بهبود روند مبادلات استقبال کرده اند که به این ترتیب در تلاش هستیم تا نقش بورس کالا در حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده افزایش یابد.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه راه اندازی بورس کالا در راستای تقویت شفافیت در اقتصاد، قدم مثبتی بوده است، گفت: به طور طبیعی هیچ بازاری کامل نیست و باید تلاش شود تا با همفکری فعالان صنایع و تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، انتظارات توامان مصرف کنندگان و تولیدکننده در بستر بورس برآورده شود.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: تصمیم بر این شده است تا به زودی جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان و مدیران بورس کالا برگزار شود تا پس از بحث و بررسی، بتوان راهکارهایی ارایه داد تا با رسیدن به یک نقطه تفاهم با کارشناسان و فعالان حوزه تجارت و صنعت، بورس کالا چند پله دیگر به سمت رضایت بیشتر مصرف کنندگان سوق یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها