آتی سکه

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۶هزار و ۵۸۷ قرارداد برای تحویل ماه های آینده به ارزش ۲ هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال منعقد کردند که بیش از ۱۰ هزار قرارداد به سررسید دی ماه سال آینده اختصاص داشت.

به گزارش «کالاخبر»، نگاهی به روند معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران نشان می دهد که در روز گذشته در قرارداد آتی سکه طلا تحویل اسفند ماه امسال، ۲۹۸ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه روی رقم یک میلیون و ۵۸۱ هزار تومان قرار گرفت.

در سررسیدهای اردیبهشت و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب ۴۰۶ و ۱۴۸ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه یک میلیون ۵۹۱ هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده یک میلیون و ۶۱۲ هزار تومان بود.

همچنین در روز گذشته در سکه سررسید شهریور ماه سال آینده ۳۴۷ قرار داد و در سررسید آبان ۹۷ بالغ بر ۵ هزار و ۴۰۸ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و ۶۳۸هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال ۹۷ نیز معامله گران شاهد ثبت سکه به قیمت یک میلیون و ۶۷۴هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

و اما در دورترین سررسید سکه آتی که سررسید دی ماه سال آینده است سرمایه گذاران ۱۰ هزار و ۲۷۸ قرار داد به قیمت یک میلیون و ۷۱۹ هزار تومان منعقد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها