سکه

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۹هزار و ۸۱۴ قرارداد برای تحویل ماه های آینده به ارزش ۳ هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال منعقد کردند؛ نکته مهم معاملات دیروز خداحافظی سررسید اسفند امسال از بازار آتی بود.

به گزارش «کالاخبر»، نگاهی به روند معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران نشان می دهد که در روز گذشته و در آخرین روز معاملاتی قرارداد آتی سکه طلا تحویل اسفند ماه امسال، ۳۰۶ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه روی رقم یک میلیون و ۵۹۸ هزار تومان قرار گرفت.

در سررسیدهای اردیبهشت و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب ۶۸۰ و ۴۱۶ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه یک میلیون ۶۰۲ هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده یک میلیون و ۶۲۴ هزار تومان بود.

همچنین در روز گذشته در سکه سررسید شهریور ماه سال آینده ۵۹۲ قرار داد و در سررسید آبان ۹۷ بالغ بر ۵ هزار و ۶۶۰ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و ۶۴۹هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال ۹۷ نیز معامله گران شاهد ثبت سکه به قیمت یک میلیون و ۶۸۲هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

و اما در دورترین سررسید سکه آتی که سررسید دی ماه سال آینده است سرمایه گذاران ۱۲ هزار و ۴۶۶ قرار داد به قیمت یک میلیون و ۷۲۵ هزار تومان منعقد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها