لوتوس

صندوق پشتوانه طلای لوتوس که اولین صندوق از این نوع در بازار سرمایه کشور محسوب می‌شود، اولین روزها و ساعات معاملاتی خود در سال ۱۳۹۷ را با قدرت آغاز کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، نماد «طلا» که دیروز و در همان اولین ساعات معاملاتی با حجم بالای معامله روبرو بود، امروز نیز جزء پرمعامله‌ترین نمادهای معاملات خرد بازار قرار گرفت.

صندوق پشتوانه طلای لوتوس که از خرداد سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در بازار سرمایه کشور آغاز کرد،‌ با عملکرد مطلوب خود در طی این دوران توانسته است توجه مخاطبان زیادی را برای سرمایه‌گذاری در یک ابزار نوین جلب کند.

صندوق پشتوانه طلای لوتوس که با استقبال چشمگیر سرمایه‌گذاران در زمان پذیره‌نویسی مواجه و موفق به جذب ۱۷۰ میلیارد ریال در دوران پذیره‌نویسی شد، در حال حاضر با ارزشی بالغ بر ۲۷۷ میلیارد ریال (مجموع خالص ارزش دارایی‌های صندوق) در بازار سرمایه کشور فعالیت می‌کند.

این صندوق در حال حاضر ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۴۵ واحد سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذاران دارد. ارزش هر واحد در آخرین معاملات قبل از تهیه این گزارش به رقم ۱۳ هزار و ۴۷۰ریال رسیده است.

شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان مدیر صندوق، پیش از راه‌اندازی این ابزار نوین، اکوسیستمی طراحی کرده است که ضمن بررسی مداوم ریسک و بازده صندوق، روند پرتفوی‌گردانی صندوق به نحوی مدیریت شود که همواره عملکرد بهتری از بازار فیزیکی داشته باشد؛ بر همین اساس، صندوق پشتوانه طلای لوتوس به صورت فعال (Active) مدیریت می‌شود.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها