• ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر: 17194
نمایشگاه

بورس کالای ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس۲۰۱۸) با برگزاری ۷ کارگاه آموزشی و ارائه ۴ مقاله حضور پررنگی خواهد داشت.

به گزارش«کالاخبر»، بورس کالا امسال همانند سال های گذشته برنامه های گسترده ای را برای حضور موثرتر در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در نظر گرفته است. به این ترتیب بورس کالا ۷ کارگاه آموزشی را برای علاقمندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه برگزار خواهد کرد. آشنایی با «بورس کالای ایران، کارکردهای آن و نحوه انجام معاملات»، «معاملات طلا و سکه با استفاده از ابزارهای نوین معاملاتی همچون قرارداد آتی، قرارداد اختیار معامله، معاملات گواهی سپرده کالایی و صندوق های کالایی» در سه نوبت و «روش های جدید معاملات در بورس کالای ایران همچون مناقصه، فوروارد، کشف پریمیوم و تامین مالی» از جمله موضوعات کارگاه های آموزشی بورس کالا است. از دیگر موضوعات این کارگاه ها نیز می توان به آشنایی با «ابزارهای اجرای سیاست های حمایتی دولت در بخش کشاورزی در بورس کالای ایران» و «انواع معامله در بورس کالا و بهره مندی از معافیت مالیاتی و معافیت از تشریفات مزایده و مناقصه" اشاره کرد. 

از سوی دیگر در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مقالاتی با عنوان «امکان سنجی استفاده از اوراق سلف در تامین مالی مسکن»، «لزوم استفاده از روش های نوین در زنجیره تامین غلات (نهاده های دام و طیور)کشور با تکیه بر ظرفیت های بورس کالا»، «طراحی سیستم هوشمند معاملات الگوریتمی برای قرارداد آتی سکه طلا مبتنی بر داده های درون روزی» و «همچنین اختیار معامله دامنکی به عنوان یک ابزار مالی توانمند در پوشش ریسک بازارهای کالایی» ارائه می شود.

شایان ذکر است علاوه بر حضور مدیرعامل بورس کالای ایران در این نمایشگاه، مدیران بورس کالا در حوزه های مختلف نیز در ایام برگزاری نمایشگاه به تناوب در غرفه این بورس حضور خواهند داشت. علاوه بر این کارشناسان بخش های مختلف بورس کالای ایران نیز به صورت تمام وقت در غرفه این شرکت پاسخگوی مراجعین و علاقمندان خواهند بود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بورس کالای ایران در سالن ۳۵، میزبان مخاطبین خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها