حسني سعدي

برگزاری ۷کارگاه آموزشی، رونمایی از ۳ کتاب جدید و ارایه ۴ مقاله تخصصی از جمله برنامه های بورس کالای ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸) است.

به گزارش «کالاخبر»، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران با بیان مطلب فوق، برپایی نمایشگاه یازدهم را بزرگترین گردهمایی سالانه فعالان حوزه بورس، بانک و بیمه عنوان کرد و گفت: بورس کالا امسال برنامه های متنوعی را برای حضور موثرتر در نمایشگاه بورس در نظر گرفته است که برپایی ۷کارگاه آموزشی از جمله این برنامه هاست.

محمد حسنی سعدی افزود: آشنایی با بورس کالا، کارکردهای آن و نحوه انجام معاملات، روش های جدید معاملات همچون مناقصه، فوروارد و کشف پریمیوم، قراردادهای طلا و سکه با استفاده از ابزارهای نوین معاملاتی و ابزارهای اجرای سیاست های حمایتی دولت در بخش کشاورزی در بورس کالا، عنوان برخی از کارگاه های آموزشی بورس کالا در نمایشگاه است.

وی افزود: در زمان برپایی نمایشگاه نیز مدیرعامل بورس کالای ایران طی نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدار خواهد کرد و به سوالات آنها پاسخ خواهد داد. علاوه بر حضور مدیرعامل بورس کالای ایران در این نمایشگاه، مدیران ارشد بورس کالا در ایام برگزاری نمایشگاه به تناوب در غرفه شرکت حضور خواهند داشت؛ علاوه بر این کارشناسان بخش های مختلف بورس کالا نیز به صورت تمام وقت در غرفه این بورس پاسخگوی سوالات سهامداران، فعالان صنایع، سرمایه گذاران، کارآفرینان، پژوهشگران و کلیه مراجعین و علاقمندان خواهند بود.

حسنی سعدی ادامه داد: رونمایی و معرفی امکانات جدید سامانه مجازی معاملات بازار مشتقه موسوم به ویدکس، رونمایی از ٣ کتاب جدید در حوزه ابزارهای مالی و ارایه ۴ مقاله تخصصی از دیگر برنامه های بورس کالای ایران است. 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران خاطر نشان کرد: همچنین در طول برگزاری نمایشگاه یازدهم تابلوهای معاملاتی بورس کالا به صورت آنلاین در غرفه این بورس به نمایش در خواهند آمد.

حسنی سعدی این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی ها، دستاوردها و پتانسیل های صنعت مالی ایران در داخل و خارج برشمرد و در خاتمه یادآور شد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بورس کالای ایران در سالن ۳۵ میزبان مخاطبین و علاقه مندان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها