پیام رسان

در راستای تاکیدات دولت و بخشنامه رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) ریاست جمهوری در خصوص لزوم استفاده از پیام رسان های داخلی، از این پس اطلاع رسانی ها و اخبار بورس کالای ایران تنها از طریق پیام رسان های داخلی انجام می شود و آدرس این پیام رسان ها به زودی در سایت رسمی و پایگاه اطلاع رسانی کالاخبر اعلام می شود.

به گزارش «کالاخبر»، رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در بخشنامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی، استفاده از پیام رسان های خارجی در تمامی نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی را ممنوع اعلام کرده است.

در متن بخشنامه رضا جواهری، آمده است: «به استناد بند ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، می بایست کلیه نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی هرگونه تبلیغات خود در محیط پیام رسان های اجتماعی را صرفا از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی که به صورت رسمی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می شود انجام دهند. بدیهی است هرگونه استفاده از پیام رسان های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری کماکان ممنوع است».  در همین راستا، از این پس اطلاع رسانی ها و اخبار بورس کالای ایران تنها از طریق پیام رسان های داخلی انجام خواهد شد و آدرس این پیام رسان ها به زودی در سایت رسمی www.ime.co.ir و پایگاه اطلاع رسانی کالاخبر www.imereport.ir اعلام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها