بورس-کالا.jpg

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی فروردین ماه سال ،۹۷ شاهد معامله بیش از یک میلیون و ۴۹۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال بود.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی ماه گذشته تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله بیش از ۱۵۴ هزار و ۷۸۵ تن انواع محصول به ارزش یک هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال بود.بر این اساس در این تالار ۴۶۰ هزار قطعه جوجه یکروزه، ۱۰۰ کیلوگرم زعفران ، ۱۲۶ هزار و ۶۰۰ تن گندم، ۱۴ هزار و ۳۷۵ تن شکر، ۶ هزار و ۶۰۰ تن روغن خام و ۶ هزار و ۷۵۰ تن جو طی ماه مذکور به فروش رسید.

این گزارش حاکی است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در ماهی که گذشت شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۱۳۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود. در این تالار بالغ بر ۳۷۶ هزار و ۵۴۵ تن انواع قیر، ۱۹۳ هزار و ۳۳۵ تن انواع مواد پلیمری و ۶۰ هزار و ۹۷۸ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۴۱۱ هزار و ۲۱۰ تن وکیوم باتوم، ۵۰ هزار و ۱۸۰ تن لوب کات، ۲۹ هزار و ۶۳۰ تن گوگرد، ۲۰ تن انواع گازها و خوراک، ۸ هزار تن عایق رطوبتی، ۲ هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس، یک هزار و ۸۹۴ تن عایق رطوبتی، ۳ هزار و ۵۵۰ سلاپس واکس و ۳ هزار و ۶۸۰ تن روغن اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در فروردین ماه شاهد معامله بیش از ۲۰۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال بود.​در این تالار ۱۷۴ هزار و ۲۶۰ تن انواع فولاد، ۱۰ هزار و ۴۳۵ تن انواع مس، ۲۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۴ تن کنسانتره ، ۳۰ کیلوگرم شمش طلا، ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۲ هزار تن سیمان و ۴ هزار و ۴۶۰ تن انواع آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله یک هزار و ۱۲۵ تن محصول معدنی، ۳۱۶ تن ضایعات فلزی و ۲ هزار و ۳۱۹ تن محصول کشاورزی را تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها