بورس کالا

طی هفته منتهی به ۳۰ فروردین ماه، حدود ۵۳۳ هزار و ۵۸۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۶ هزار و ۳۲۲ تن انواع کالا به ارزش هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۸ هزار و ۴۴۰ تن فولاد، ۴ هزار و ۲۳۰ تن مس ، یک هزار تن سیمان، ۲ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها  و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۱ هزار و ۶۲۰ تن انواع کالا به ارزش ۸ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار، ۲۷۰ هزار و ۷۴۰ تن قیر، ۶۹ هزار و ۵۴۰ تن مواد پلیمری، ۶۲ هزار و ۹۱۰ تن وکیوم باتوم، ۵ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۳۶۰ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۷۸۰ تن گوگرد، ۶۲۰ تن عایق رطوبتی، ۵۰ تن سلاپس واکس و همچنین یک هزار و ۶۵۶ تن روغن خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۷۴ هزار و ۹۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۲۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۶۷ هزار و ۶۰۰ تن گندم، ۲۴۰ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۹۵۰ تن شکر و ۵ هزار و ۳۰۰ تن روغن خام مشاهده شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته شاهد معامله ۳۱۶ تن ضایعات، هزار تن کنسانتره فلزات، ۱۲۰ تن نخ پلی استر و ۱۱۹ تن گوشت منجمد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها