مذاکره مکرون و ترامپ

دیروز سه شنبه ۲۴ آوریل مکرون در کنفرانس خبری مشترک با ترامپ در کاخ سفید اظهار داشت: فرانسه و کشورهای عضو اتحادیه اروپا نباید مشمول تعرفه های وارداتی فولاد و آلومینیوم به آمریکا باشند زیرا مازاد عرضه محصولات فولادی و آلومینیوم در جهان نتیجه افزایش تولید در اروپا نیست .

به گزارش «کالاخبر»؛ گفتنی است فرانسه و اتحادیه اروپا بطور موقت از این تعرفه ها معاف شده اند اما این معافیت موقت تا ۱ می به پایان می رسد؛ مگر اینکه معامله ای نهائی و طولانی مدت بین آنها و آمریکا منعقد گردد .

مکرون خواستار این شده که همه طرف ها این موضوع را در نظر داشته باشند که بین متحدان در مورد مسائل امنیتی مهم جهان ایجاد جنگ تجاری غیرممکن است.

وی در این کنفرانس بر ادامه مذاکرات بین آمریکا و متحدان اروپایی خود در خصوص ایران و سوریه هم تأکید نمود و یادآور شد که وقتی متحد هستیم خوب است که با هم کار کنیم . به گفته مکرون مازاد عرضه فولاد و آلومینیوم مشکلی جهانی است که باید به همین گونه هم حل شود. گفتنی است خانم مرکل هم پنجشنبه برای مذاکره با ترامپ راهی واشنگتن می شود و مقامات اقتصادی اروپا امید دارند مکرون و مرکل بتوانند ترامپ را متقاعد کنند تا اعضای اتحادیه را بطور دائم از این تعرفه ها معاف نماید .

منبع: استیل پرایس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها