فولاد

معاونت مالی و اقتصادی شرکت ذوب آهن اصفهان از برنامه انتشار ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق سلف جهت تامین مالی از بستر بورس کالا خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»، سعید امید قائمی در خصوص اقدامات ذوب آهن جهت تامین مالی به کمک انتشار اوراق سلف گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان به منظور تامین مالی، درصدد انتشار ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق سلف می باشد که اثر به سزایی در بهبود روند فعالیت شرکت خواهد داشت.

رشد ۱۵۰ درصدی فروش ذوب آهن در فروردین ماه

معاونت مالی و اقتصادی شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص وضعیت شرکت و علل رشد ۱۵۰ درصدی درآمد فروش در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: بهبود چشمگیر وضعیت فروش شرکت به علت تامین بهتر منابع مالی، بهبود روند تامین مواد اولیه، و… بوده و این روند تداوم خواهد داشت. «ذوب» در سال های اخیر اقدامات مثبتی در جهت کاهش هزینه ها انجام داده و این موضوع در بررسی گزارشات مالی شرکت و مقایسه آن با سنوات گذشته، مشهود است.

تدابیر لازم برای کم آبی اصفهان اندیشیده شده است

معاونت مالی و اقتصادی ذوب آهن اصفهان در پایان در خصوص کم آبی اصفهان و تاثیر احتمالی بر «ذوب» گفت : تدابیر لازم در مورد مشکل کم آبی اندیشیده شده و برخی برنامه های شرکت در این زمینه شفاف سازی شده است. جای نگرانی خاصی از این بابت وجود نخواهد داشت.

این گزارش می افزاید، شرکت ذوب آهن اصفهان در نماد «ذوب» در حدود ۲۵۳ میلیارد تومان در فروردین ماه امسال فروش ثبت کرده است . شمش کالایی و تیرآهن با ۹۰ و ۷۲ میلیارد تومان دو محصول پرارزش در سبد فروش ذوب آهن طی فروردین ماه سال جاری بود.

ذوب آهن در سال۹۶ در حدود ۱۰۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش ثبت کرده بود که شمش کالایی و میلگرد دو محصول پر ارزش در سبد فروش فروردین ماه سال ۹۶ این شرکت بود.

رشد ۱۵۰ درصدی فروش ذوب آهن در فروردین سال ۹۷ نسبت به فروردین ماه سال ۹۶ در حالی رقم خورده است که ذوب در اسفند ماه سال ۹۶ ، مبلغ ۴ هزار و ۴۶۷ میلیارد تومان فروش ثبت کرده بود.

منبع: بورس7

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها