آتی زعفران

جوایز نفرات برتر معاملات آتی زعفران در سامانه معاملات مجازی بازار مشتقه بورس کالا اهدا شد.

به گزارش «کالاخبر»، پیرو راه‌اندازی قریب الوقوع قراردادهای آتی زعفران در بورس کالای ایران و رونمایی از نماد معاملات آتی زعفران در سامانه مجازی بازار مشتقه بورس کالا (ویدکس)، از نفرات برتری که بیشترین میزان سود را در معاملات مجازی آتی زعفران کسب کرده بودند، طی مراسمی با اهدای لوح و جایزه، تقدیر به عمل آمد.

در این مسابقات معیار انتخاب رتبه برتر، کسب بیشترین بازده مثبت نسبت به موقعیت های خرید و یا فروش اتخاذ شده در معاملات مجازی قراردادهای آتی زعفران در سامانه ویدکس بوده است.

در همین راستا طی معاملات سه شنبه هفته گذشته به ترتیب یحیی مهتاب، بهناز کوهکن و محمد مهدی صادقی به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.همچنین برندگان معاملات مجازی قراردادهای آتی زعفران در روز چهارشنبه گذشته به ترتیب مریم اسکندری، محسن ابراهیمی و سجاد شریفی بودند.

در ادامه این معاملات مجازی، طی روز شنبه هفته جاری به ترتیب صادق ایزدپناه، علی آریان پور و مهرداد زارع رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند. به این ترتیب، دو نفر از ۹ برنده این مسابقات را خانم ها تشکیل دادند و همچنین دو نفر از شرکت کنندگان نیز از دیگر استان ها حائز کسب رتبه شدند که جوایز آنها ارسال خواهد شد.

این گزارش می افزاید، ایجاد نماد معاملات آتی زعفران در سامانه مجازی بازار مشتقه به منظور آشنایی فعالان این حوزه و کسب آمادگی‌های لازم برای ورود به معاملات واقعی فراهم شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها