• ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
  • کد خبر: 17650
طلا

در حالی که به نظر می رسد دلار آمریکا همچنان مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا خواهد بود، انتشار امارهای مهم آمریکا در روزهای آینده می تواند روند قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها را مشخص کند.

به گزارش «کالاخبر»،آمریکا قرار است امروز سه شنبه آمارهای خرده فروشی را اعلام کند. این آمارها تا حد زیادی وضعیت اقتصادی و هزینه های مصرف کننده آمریکا را در ماه آوریل مشخص خواهد کرد.

بر اساس این گزارش هزینه های مصرفی بخش خصوصی بیش از ۷۰ درصد تولید ناخالص داخلی آمریکا را تشکیل می دهد. این آمارها می تواند تاثیر مهمی بر روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده داشته باشد.علاوه بر این، بازارهای بین المللی منتظر اعلام آمارهای بخش مسکن و تولیدات صنعتی آمریکا در ماه آوریل هستند. مذاکرات تجاری آمریکا و چین نیز قرار است طی روزهای آینده ادامه پیدا کند.

قیمت طلا طی هفته گذشته با افزایش ۰.۲۳ درصدی روبرو شده است. قیمت طلا در ۳ هفته قبل از آن با کاهش روبرو شده بود.ارزش دلار آمریکا طی هفته گذشته به بالاترین سطح خود د ر یک سال اخیر رسیده است.فدرال رزرو امریکا در ماه مارس نرخ بهره را افزایش داده و پیش بینی می شود تا پایان امسال ۲ بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

بانک مرکزی استرالیا نیز سه شنبه متن مذاکرات نشست اخیر خود را منتشر خواهد کرد. چین آمارهای مربوط به تشکیل سرمایه گذاری ثابت و تولیدات صنعتی را اعلام می کند.

انگلیس آمارهای اشتغال را اعلام خواهد کرد. منطقه یورو نیز آمارهای اولیه رشد اقتصادی در سه ماه نخست امسال را اعلام می کند.آمارهای مربوط به شاخص اعتماد تجاری آلمان اعلام خواهد شد و آمریکا نیز آمارهای خرده فروشی در ماه آوریل را اعلام می کند.

ژاپن روز چهارشنبه آمارهای اولیه رشد اقتصادی در سه ماه نخست ۲۰۱۸ را ارائه می دهد. منطقه یورو نیز آمارهای تورم را اعلام خواهد کرد. رئیس بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت سخنرانی خواهد داشت.

روز پنجشنبه استرالیا آمارهای اشتغال را اعلام خواهد کرد. آمریکا نیز تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری را اعلام می کند.

منبع:سایت طلا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها