بورس کالا

گوگرد دانه‌بندی تولید شده در پالایشگاه گازی هاشمی‌نژاد برای نخستین بار با حجم ۵ و ۱۰ هزار تن در رینگ صادراتی بورس کالای ایران عرضه و معامله شد.

به گزارش«کالاخبر» به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید مجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از عرضه و فروش صادراتی گوگرد دانه‌بندی و کود گوگرد بنتونیتی این مجتمع گازی برای نخستین بار در تالار صادرات بورس کالای ایران خبر داد و گفت: برای نخستین بار محصولات گوگردی پالایشگاه، به منظور فروش صادراتی، در بورس کالای ایران به خریداران خارجی و صادرکنندگان فروخته شد.

وی تصریح کرد: در دو بازه زمانی در خرداد ماه امسال، مقدار پنج هزار تن گوگرد دانه‌بندی با ارزش ۱۱۶ دلار برای هر تن و مقدار ۱۰ هزار تن با ارزش ۱۲۵ دلار برای هر تن، در رینگ صادراتی بورس کالای ایران معامله شد.

منبتی با بیان اینکه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با تولید ۲ هزار و ۴۰۰ تن گوگرد در روز به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوگرد خاورمیانه محسوب می‌شود، ادامه داد: در خردادماه، هزار تن کود گوگرد بنتونیتی با ارزش ۱۳۵ دلار در هر تن با شرط تحویل در محل پالایشگاه در تالار صادرات بورس کالای ایران عرضه و معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها