• ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
  • کد خبر: 18177
طلا

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۰ درصد کاهش به ۱۲۵۵ دلار و ۳۲ سنت رسید.

به گزارش «کالاخبر»؛ در حالی که به دلیل افزایش اشتهای ریسک پذیری سرمایه گذاران و احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا ارزش دلار تقویت شده است، طلا امروز در نزدیکی پایین ترین رقم بیش از ۶ ماه اخیر که جلسه قبل به ثبت رسیده بود معامله شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۰ درصد کاهش به ۱۲۵۵ دلار و ۳۲ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با ۰.۲۹ دصد افت به ۱۲۵۶ دلار و ۳۰ سنت رسید.

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا دیروز با اکثریت قاطع آرا طرحی را به تصویب رساندند که مقررات سرمایه گذاری خارجی در آمریکا را سختگیرانه تر می سازد. این طرح پس از آن تصویب شد که نگرانی هایی در میان اعضای دو حزب مطرح آمریکا در مورد تلاش چینی ها برای به دست آوردن فن آوری های پیچیده آمریکایی ایجاد شده بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دیروز گفت، دولتش در حال تکمیل مطالعات در خصوص افزایش تعرفه خودروهای وارداتی از اتحادیه اروپاست و اینکه وی به زودی در این باره اقدامی را اتخاذ خواهد کرد.

رابرت کاپلان، رئیس فدرال رزرو دالاس گفت، وی معتقد است که سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا همچنان جای افزایش بیشتر نرخ بهره حداقل برای ۲ نوبت دیگر را دارد.

رافائل باستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا هم گفت، تشدید اختلافات تجاری در طی هفته گذشته، ریسک های متوجه اقتصاد آمریکا را افزایش داده است. وی گفت، اگر جنگ تجاری تشدید شود، من ممکن است با چهارمین نوبت افزایش نرخ بهره در سال جاری میلادی مخالفت کنم.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز سه شنبه با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۸۲۴.۶۳ تن رسید.

منبع:رویترز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها