زعفران

در جریان معاملات امروز بازار مشتقه در بورس کالای ایران تعداد ۶۲۹۵ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۵۷ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد که رقمی بیش از ۳۶ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال آن مربوط به سررسید شهریور ماه بود و مابقی به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید آبان ماه اختصاص داشت.

به گزارش «کالاخبر»؛ تعداد ۴۰۷۴ قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور ۹۷ در حالی معامله شد که قیمت هر قرارداد در آخرین معامله به رقم ۹۰ هزار ریال رسید. قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل در شهریور ماه در بالاترین سطح به رقم ۹۲ هزار و ۵۰۰ ریال معامله شد و در پایین ترین سطح نیز به قیمت ۸۷ هزار و ۴۰۰ ریال افت کرد و در پایان معاملات امروز، قیمت ها با نوسان منفی نزدیک به قیمت صفر تابلوی معاملاتی همراه شد.
قیمت هر قرارداد آتی زعفران برای تحویل در آبان ماه ۹۷ نیز در آخرین معامله به رقم ۹۷ هزار و ۲۰۰ریال رشد کرد. قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل این سررسید در بالاترین سطح به رقم ۹۷ هزار و ۲۰۰ ریال معامله شد و در پایین ترین سطح نیز به قیمت ۹۴ هزار و ۵۰۰ ریال رسید و در پایان معاملات امروز، قیمت ها با نوسان مثبت نزدیک به سه درصد همراه شد. 
در پایان این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد سررسید شهریور ماه تا پایان معاملات روز جاری نیز در حالی به تعداد ۲۳ هزار و ۴۱ موقعیت رسید که در قرارداد آبان ماه امسال تعداد موقعیت های باز به ۷۸۲۵ موقعیت تغییر یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها