بورس کالا

در جریان معاملات امروز بازار مشتقه در بورس کالای ایران تعداد ۱۶۰۱ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۱۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد که رقمی بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال آن مربوط به سررسید آبان ماه بود و مابقی به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید شهریور ماه اختصاص داشت.

به گزارش «کالاخبر»،تعداد ۳۳۷ قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور ۹۷ در حالی معامله شد که قیمت هر قرارداد در تمامی معاملات به رقم ۸۳ هزار و ۷۰۰ ریال افت کرد و در پایان معاملات امروز، نوسان منفی نزدیک به سه درصد را برای آخرین روز معاملاتی هفته جاری به ثبت رساند .
قیمت هر قرارداد آتی زعفران برای تحویل در آبان ماه ۹۷ نیز در حالی طی آخرین معامله به رقم ۹۳ هزار و ۹۰۰ریال کاهش یافت که در این رقم با ثبت کاهش نزدیک به سه درصد منفی به پایین ترین سطح در معاملات روز جاری رسید. قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل این سررسید در بالاترین سطح نیز به رقم ۹۶ هزار و ۸۰۰ ریال افزایش یافت.
در پایان این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد سررسید شهریور ماه تا پایان معاملات روز جاری نیز در حالی به تعداد ۲۰ هزار و ۵۳ موقعیت رسید که در قرارداد آبان ماه امسال تعداد موقعیت های باز به ۴۳۵۲ موقعیت تغییر یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها