زعفران

در جریان معاملات امروز بازار مشتقه در بورس کالای ایران تعداد ۶ هزار و ۳۱۳ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۵۷ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد که رقمی بیش از ۲۶ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال آن مربوط به سررسید شهریور ماه بود و بیش از ۳۰ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید آبان ماه اختصاص داشت.

به گزارش «کالاخبر»، تعداد ۳۱۵۱ قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور ۹۷ در حالی معامله شد که قیمت هر قرارداد در آخرین معامله به رقم ۸۵ هزار و ۲۰۰ ریال رسید. قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل در شهریور ماه در بالاترین سطح به رقم ۸۸ هزار و ۲۰۰ ریال معامله شد و در پایین ترین سطح نیز به قیمت ۸۵ هزار و ۲۰۰ ریال افت کرد و در پایان معاملات امروز، قیمت ها با نوسان منفی نزدیک به سه درصد همراه شد.

قیمت هر قرارداد آتی زعفران برای تحویل در آبان ماه ۹۷ نیز در آخرین معامله به رقم ۹۵ هزار و ۸۰۰ ریال رشد کرد. قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل این سررسید در بالاترین سطح به رقم ۹۷ هزار و ۵۰۰ ریال معامله شد و در پایین ترین سطح نیز به قیمت ۹۵ هزار و ۸۰۰ ریال رسید و در پایان معاملات امروز، قیمت ها با نوسان منفی نزدیک به سه درصد همراه شد.

در پایان این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد سررسید شهریور ماه تا پایان معاملات روز جاری نیز در حالی به تعداد ۱۹ هزار و ۳۳۰ موقعیت رسید که در قرارداد آبان ماه امسال تعداد موقعیت های باز به ۹۷۶۱ موقعیت افزایش یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها