محمدی

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از مدیریت نقدینگی کشور با ایجاد مشوق‌های جدید در بازار سرمایه خبر داد و گفت: این مشوق‌های جدید موجب ورود نقدینگی‌های جدید در بورس خواهد شد.

به گزارش «کالاخبر»به نقل از سنا، شاپور محمدیبا بیان اینکه تأمین مالی از طریق بازار سرمایه برای بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی ارزان‌تر و جذاب‌تر است، افزود: سعی داریم منابعی که در بخش‌های غیرمولد اقتصادی فعال هستند را از طریق ابزارهایی نظیر اوراق مرابحه، اجاره مالی و سایر ابزارهای مالی اسلامی به سمت تولید و بخش‌های مولد اقتصاد هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه عرضه‌های اولیه در بازار سهام را با هدف ایجاد جذابیت تقویت خواهیم کرد، گفت: علاوه ‌بر حضور پررنگ‌تر شرکت‌های سودده سعی می‌کنیم که بنگاه‌هایی در بازار حضور پیدا کنند که به لحاظ بازدهی برای سهامداران جذابیت داشته باشند.

محمدی با اعلام این خبر که با هدف هدایت صحیح نقدینگی درصدد تقویت عرضه‌های اولیه هستیم، گفت: دقت در عرضه‌های اولیه برای حضور شرکت‌های پربازده افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه عرضه‌های اولیه در بازار سهام را با هدف ایجاد جذابیت تقویت خواهیم کرد، گفت: علاوه ‌بر حضور پررنگ‌تر شرکت‌های سودده سعی می‌کنیم که بنگاه‌هایی در بازار حضور پیدا کنند که به لحاظ بازدهی برای سهامداران جذابیت داشته باشند.

دبیر شورایعالی بورس افزود: تسریع و تسهیل در عرضه‌های اولیه قطعا نباید منجر به کاهش دقت در پذیرش شرکت‌ها شود.

محمدی با بیان اینکه تأمین سرمایه‌ها برای حضور جذاب‌تر شرکت‌ها و معرفی صحیح آنان، اقدام می‌کنند، گفت: شرکت‌هایی که برای اولین‌بار درخواست ورود به بازارسهام دارند، باید دارای جذابیت و سوددهی بالایی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها