کرباسیان

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: بازارهای فولاد و مس به سبب رشد ظرفیت ایجاد شده در سال های اخیر به سمت تعادل رفته اند و از نظر عرضه مشکلی ندارند. همچنین در حوزه آلومینیوم نیز عرضه عام تولیدات شرکت های المهدی و هرمزآل همراه با ایرالکو در بورس کالا، بازار را متعادل می کند.

در شرایطی که بورس کالا با همکاری انجمن های مربوطه در حال پالایش خریداران مواد اولیه است، مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو نیز بر لزوم عرضه کامل آلومینیوم در بورس کالا و پالایش متقاضیان تاکید کرده است. 

به گزارش کالاخبر به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ مهدی کرباسیان در سلسله نشست‌ها با تشکل‌ها در دیداری با اعضای هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم ایران گفت:‌ به رغم چالش‌هایی که از سوی واسطه‌ها ایجاد شده، ‌تولید داخلی شمش، نیاز صنایع پایین دستی را تامین می‌کند و معضل دلالی با راهکارهای بخش خصوصی و دولت حل می شود.

وی ادامه با اشاره به تقاضای ۸۲ هزار تنی شمش آلومینیوم طی بهار امسال در بورس کالا نشان دهنده تقاضای کاذب است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان تقاضا در محدوده ۲۰هزار تن قرار داشت.

کرباسیان یادآور شد: بازارهای فولاد و مس نیز به سبب رشد ظرفیت ایجاد شده در سال های اخیر به سمت تعادل رفته اند و از نظر عرضه مشکلی ندارند. همچنین در حوزه آلومینیوم نیز عرضه عام تولیدات شرکت های المهدی و هرمزآل همراه با ایرالکو در بورس کالا، بازار را متعادل می کند.

وی از اعضای این تشکل خواست به صورت فعال پیشنهادات را همزمان به وزارت صنعت معدن و تجارت و ایمیدرو در جهت حمایت از تولید داخلی و همچنین ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها