بازارهای جهانی

تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که بازارهای مالی جهان طی روزهای آینده تحت تاثیر رویدادهای سیاسی و ژئوپلیتیک قرار خواهد داشت.

به گزارش «کالاخبر» ، یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی هفته پیش رو دیدار امروز دوشنبه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شهر هلسینکی پایتخت فنلاند است.

بر اساس این گزارش هیچ یک از دو طرف انتظار ندارند که با برپایی این نشست همه اختلافات و تنش ها در روابط واشنگتن و مسکو حل و فصل شود. روابطی که به پایین ترین سطح خود از زمان جنگ سرد تنزل یافته است.تحلیلگران معتقدند که پوتین احتمالا از ترامپ خواهد خواست تا تحریم ها را کاهش دهد.

دومین رویداد مهم هفته آینده، انتشار آمارهای مربوط به درآمد ۶۰ شرکت بزرگ آمریکایی در سه ماه دوم ۲۰۱۸ میلادی است. پیش بینی می شود درآمد این شرکت ها در سه ماه دوم امسال با رشد ۲۱ درصدی روبرو شود. انتظار می رود تنش های تجاری با چین و سایر شرکای اقتصادی آمریکا طی ماه های آینده به ضرر  شرکت های بزرگ باشد.

سومین رویداد مهم سخنرانی مهم جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در کمیته های بانکداری سنا و مجلس نمایندگان خواهد بود. این سخنرانی ها قرار است سه شنبه و چهارشنبه برگزار شود.

چهارمین رویداد مهم اقتصادی، انتشار آمارهای خرده فروشی آمریکا از سوی وزارت بازرگانی در روز دوشنبه است. پیش بینی می شود خرده فروشی در آمریکا طی ماه گذشته با رشد ۰.۴ درصدی روبرو شده باشد. این رقم در ماه می با رشد ۰.۸ درصدی روبرو شده است.

پنجمین رویداد مهم نیز انتشار آمارهای رشد تولید ناخالص داخلی چین در سه ماه دوم امسال است. این آمارها نیز قرار است دوشنبه منتشر شود. پیش بینی می شود رشد اقتصادی چین در این مدت به ۶.۷ درصد رسیده باشد. رشد اقتصادی چین در سه ماه نخست امسال نیز به ۶.۸ درصد رسیده است.

منبع:سایت طلا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها