زعفران

در جریان معاملات روز جاری در بازار مشتقه بورس کالای ایران تعداد ۹ هزار و ۵۲۱ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۷۸ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد.

به گزارش «کالاخبر» ؛ رقمی بیش از ۳۷ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال آن مربوط به سررسید شهریور ماه بود و مابقی آن به ارزشی بیش از ۴۰ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید آبان ماه اختصاص داشت.

تعداد ۴۸۶۷ قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور ۹۷ در حالی معامله شد که قیمت هر قرارداد در آخرین معامله به رقم ۷۶ هزار و ۷۰۰ ریال رشد کرد که این رقم پایین ترین قیمت طی معاملات امروز بود. همچنین قیمت هر قرارداد در سررسید مذکور در بالاترین سطح به رقم ۷۹ هزار و ۵۰۰ ریال رسید تا معامله گران در معاملات این سررسید شاهد رفت و برگشت بین دامنه نوسان مثبت و منفی قیمت ها باشند.

قیمت هر قرارداد آتی زعفران برای تحویل در آبان ماه ۹۷ نیز در حالی در آخرین معامله به رقم ۸۵ هزار و ۷۰۰ ریال افزایش یافت که این رقم پایین ترین قیمت ثبت شده طی معاملات امروز بود. قیمت هر قرارداد در سررسید مذکور در بالاترین سطح نیز به مبلغ ۸۸ هزار و ۷۰۰ ریال رشد کرد.

این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد سررسید شهریور ماه تا پایان معاملات روز جاری نیز در حالی به تعداد ۱۷ هزار و ۳۲۰ موقعیت رسید که در قرارداد آبان ماه امسال تعداد موقعیت های باز به رقم ۱۱ هزار و ۲۴ موقعیت تغییر یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها