بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۸ تیر ماه حدود ۵۴۰ هزار و ۹۶۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۴ هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»،طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۴۰هزار و ۹۶۲ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۸۴۳ میلیارد ریال معامله شددر این تالار ۴ هزار و ۶۴۵ تن مس، ۱۱۹ هزار و ۱۶۵ تن فولاد، ۱۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۲ هزار تن آلومینیوم، ۵ کیلوگرم شمش طلا، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۶۰ هزار و ۱۶۷ تن انواع کالا به ارزش ۹ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار، ۱۴۳ هزار و ۱۲۶ تن قیر، ۷۴ هزار و ۸۲۴ تن مواد پلیمری، ۳۱ هزار و ۲۴ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، ۷۱۳ تن روغن، یک هزار و ۸۲۰ تن عایق رطوبتی، ۶۰ تن گاز و خوراک، ۸۷ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و ۲۰هزار تن لوب کات معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۳۸ هزار و ۵۸۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۵۳ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۲ هزار تن روغن خام، ۲۶ هزار و ۸۲۵ تن گندم، ۹ هزار و ۷۲۵ تن شکر،  یک تن و ۴۷۰ کیلوگرم زعفران و ۳۲ هزار قطعه جوجه یکروزه مشاهده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها