مس

دورجدیدی از تنش های جنگ تجاری، فروش فلزات را به یک کابوس تبدیل کرده است. مس طی یک سال گذشته به زیر ۶۰۰۰ دلار رسید و سقوط بزرگی را تجربه کرد البته مس در کف حمایت قیمتی خود قراردارد و با برگشت قیمتی به ۶۱۰۰دلار رسید. سرب، روس، نیکل و آلومینیوم هم رشد قیمتی را تجربه کردند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از معدن ۲۴،فلزات از اوایل ماه ژوئن به دلیل جنگ تجاری در حال فروپاشی قیمتی هستند و ترس اینکه جنگ تجاری بین آمریکا و چین سبب کاهش رشد اقتصاد جهانی و در نتیجه کاهش تقاضا برای مواد اولیه شود قیمت فلزات را تهدید می کند .
کاسپر بورگرینگ
 تحلیلگر Amro Bank معتقد است : وجود عدم اطمینان در این مرحله و همچنین وجود برنامه های انتقام جویانه چین و اروپا نسبت به تعرفه های آمریکا کاملا دقیق در فلز مس امروزه قابل مشاهده است

از دیروز تنش میان یوان و دلار کاهش یافت، فشارخریداران در چین و مصرف کنندگان پیشرو در کالاهای صنعتی بیشتر شد. مس در ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر روز گذشته ۱،۷ درصد کاهش یافت و به ۶۰۴۴ دلار در هر تن رسید این فلز به قیمت ۵۹۸۸ دلار هم رسیده بود که از ماه ژوئیه ۲۰۱۷ پایین ترین قیمت است . قیمت ها از اول ماه ژوئن ۱۸درصد کاهش یافته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها