زعفران

در جریان معاملات اولین روز از مردادماه سال جاری بازار قراردادهای آتی زعفران در حالی آغاز به کار کرد که معامله گران بیش از ۱۰۱۴ قرارداد جدید منعقد کردند.

به گزارش «کالاخبر» ؛ طی معاملات روز جاری معامله گران نظاره گر تابلوی سبز بازار آتی طلای سرخ بودند. بطوریکه ۸۶۵ قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور ماه به ارزشی بیش از ۷ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال منعقد شد و در تمامی معاملات قیمت هر گرم زعفران  به ۸۳ هزار و ۸۰۰ ریال رسید.

بدین ترتیب، قرارداد سررسید شهریور ماه با نوسان مثبت نزدیک به سه درصد معاملات روزانه خود را پایان داد و حجم قراردادهای معامله شده در این سررسید به  ۸۶۵ قرارداد رسید.

در سررسید آبان ماه نیز معامله گران ۱۸۳ قرارداد جدید منعقد کردند و ارزشی نزدیک به یک میلیارد و ۷۲۷ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال را رقم زدند. در این سررسید بهای هر گرم زعفران در تمامی سطوح به قیمت ۹۴ هزار و ۴۰۰ ریال تغییر یافت.

در مجموع، ارزش معاملات ۱۰۱۴ قرارداد منعقد شده در این دو سررسید به رقمی ۸۵ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال رسید. تعداد موقعیت های باز در سررسید شهریورماه امسال نیز در مقایسه با روز معاملاتی قبل به ۱۷ هزار و ۳۲۳ موقعیت افزایش یافت. تعداد موقعیت های سررسید آبان ماه نیز رقم ۱۲ هزار و ۲۲۴ موقعیت ثبت شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها