مس

قیمت مس در معاملات صبح امروز (دوشنبه ۸ مرداد) LME با افت ۰.۹ درصدی به ۶.۲۳۹ دلاربرتن رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از اخبار فلزات؛ افت قیمت به دلیل رفع تهدید اعتصاب کارگران اسکوندیدا و داده‌های افت رشد اقتصادی چین بود.

بازار مس در بورس فلزات لندن که هفته گذشته را با رشد ۲.۴ درصدی به پایان برد، با از میان رفتن احتمال وقوع اعتصاب در بزرگترین معدن مس جهان و انتشار داده‌های اقتصادی مبنی بر کاهش نرخ رشد چین (بزرگترین مصرف‌کننده فلزات در جهان)، در معاملات صبح امروز، طرفدار چندانی نداشت.

به نقل از  Capital Economics، هفته جاری برای بازار مس خوشایند نخواهد بود؛ چرا که قیمت این فلز صنعتی باز هم با انتشار داده‌های نامطلوب PMI ساخت و تولید رسمی و Ciaxin چین در ماه جولای، افت خواهد کرد.قیمت مس در معاملات امروز بورس آتی شانگهای نیز با افت ۰.۲ درصدی به ۶.۲۹۸.۵ دلاربرتن (بدون احتساب مالیات) رسید.

اقتصاد آمریکا در فصل دوم ۲۰۱۸ با بیشترین سرعت طی ۴ سال اخیر رشد کرد که به دلیل افزایش گردش داخلی پول و رشد صادرات سویا به چین (جهت مقابله با تعرفه‌های تجاری انتقامجویانه) بود.

بر اساس گزارش شورای نظارت بر معاملات سلف بورس نیویورک، موقعیت‌های فروش صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردان‌ها طی هفته گذشته به بیشترین میزان خود طی یک سال اخیر رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها