پناهی

معاونت عملیات و نظارت بورس کالای ایران گفت: تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران فردا ۱۰ مردادماه میزبان عرضه های سنگین فولادسازان کشور خواهد بود.

به گزارش "کالاخبر" علی پناهی، معاونت عملیات و نظارت بورس کالای ایران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما عنوان کرد: فردا چهارشنبه دهم مرداد ماه ۱۵۵هزار تن انواع محصولات فولادی در بورس کالای ایران عرضه می شود.
پناهی با اشاره به جزییات عرضه های فردا، افزود: شرکت فولاد خوزستان در مجموع تا ۷۰هزار تن شمش بلوم و تختال را در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه می کند. این فولادساز ۲۰هزار تن شمش بلوم را با قابلیت افزایش عرضه تا ۴۰ هزار تن روی تابلوی معاملات ثبت خواهد کرد. همچنین ۱۰هزار تن تختال فولاد خوزستان با امکان افزایش عرضه تا ۳۰ هزار تن در تالار نقره ای عرضه می شود. 
معاونت عملیات و نظارت بورس کالای ایران ادامه داد: شرکت ذوب آهن اصفهان نیز ۵۰ هزار تن محصول شامل ۲۵ هزار تن سبد میلگرد مخلوط و ۲۵ هزار تن سبد تیرآهن ۱۶ تا ۱۸ را روی تابلوی معاملات می برد. 
وی در پایان با بیان اینکه فولاد خراسان فردا ۵ هزار تن شمش بلوم را در بورس کالا عرضه می کند، عنوان کرد: فولاد هرمزگان دیگر عرضه کننده تالار صنعتی و معدنی خواهد بود. این شرکت نیز ۵ هزار تن تختال را با قابلیت افزایش عرضه تا ۳۰ هزار تن عرضه می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها