طلا

سردبیر نشریه موریسون پیش بینی می کند که قیمت هر اونس طلا در شرایط کنونی در دامنه ۱۲۰۰ تا ۱۲۴۰ دلاری در نوسان خواهد بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سایت طلا،کن موریسون در سخنانی تاکید کرد: طلا تلاش زیادی خواهد کرد تا بار دیگر به سطح مقاومتی ۱۲۴۰ دلاری دست یابد.

وی افزود: افزایش ارزش دلار پس از انتشار آمارهای رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم ۲۰۱۸ مانع بزرگی برای افزایش قیمت جهانی طلا خواهد بود.

این تحلیلگر اقتصادی تصریح کرد: گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو می تواند موجب تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شود.

جورج گرو تحلیلگر ارشد موسسه آر بی سی نیز گفت: اگر طلا بتواند در شرایط کنونی سطح حمایتی حساس ۱۲۲۰ دلاری را حفظ کند می توان انتظار داشت که طی روزها و هفته های آینده به روند صعودی ادامه خواهد داد.

سین لاسک تحلیلگر برجسته موسسه والش تریدینگ نیز گفت: با آغاز فصل پاییز می توان انتظار داشت که تقاضای طلا در بازارهای بین المللی با افزایش روبرو خواهد شد و این مساله به نفع قیمت خواهد بود. افزایش چشمگیر واردات طلای چین از هنگ کنگ نیز می تواند به نفع قیمت جهانی طلا باشد.

واردات طلای چین از هنگ کنگ طی ماه گذشته با افزایش چشمگیری روبرو شده است.

تجزیه و تحلیل نمودارهای فیبوناچی نیز نشان می دهد که سطح حمایتی بعدی و حساس برای قیمت هر اونس طلا ۱۲۰۹ دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا ۱۲۰۰ دلار کاهش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها