زعفران

طی معاملات آخرین روز از هفته جاری، در بازار آتی زعفران تعداد قراردادها برای دومین روز متوالی از مرز ۱۰۰ هزار قرارداد گذشت و معامله گران ۱۱۲ هزار و ۴۰ قرارداد آتی زعفران را در دو سررسید معاملاتی منعقد کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ با معامله این تعداد قرارداد در بازار آتی زعفران ارزش معاملات روزانه نیز از ۱۱۲۶ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال عبور کرد.
در جریان معاملات روزانه قراردادهای آتی زعفران، در سررسید شهریور ماه امسال تعداد ۳۲ هزار و ۳۱۲ قرارداد به ارزشی بیش از ۲۹۹ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال منعقد شد و قیمت هر قرارداد در آخرین معامله به رقم ۹۳ هزار ریال افت کرد و با کاهش ۰.۹۶ درصدی رو به رو شد.
در سررسید مذکور قیمت ها در بالاترین سطح به رقم ۹۴ هزار و ۴۰۰ ریال افزایش یافت و در پایین ترین سطح نیز قیمت زعفران به رقم ۹۱ هزار و ۳۰۰ ریال به ازای هر گرم رسید.
در سررسید آبان ماه نیز ارزش معاملات به بیش از ۸۲۶ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال رسید و تعداد ۷۹ هزار و ۷۲۸ قرارداد منعقد شد و در آخرین معامله قیمت هر گرم زعفران به ۱۰۳ هزار و ۶۰۰ ریال رسید تا این سررسید کار خود را با نوسان منفی ۱.۳۶ درصدی به پایان برساند.
در این سررسید، قیمت هر گرم زعفران به رقم ۱۰۵ هزار و ۵۰۰ ریال افزایش یافت و در پایین ترین سطح با نوسان منفی ۲.۶ درصدی به رقم ۱۰۲ هزار و ۳۰۰ ریال رسید.
این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز در سررسید شهریورماه ۹۷ به ۲۶ هزار و ۸۰۳ موقعیت رسید و در سررسید آبان ماه جاری هم این رقم به ۳۱ هزار و ۶۵۷ موقعیت رشد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها