بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۱ مرداد ماه حدود ۶۵۰ هزار و ۸۵۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۴۶ هزار و ۷۴ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۸۴۱ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۶ هزار و ۱۴۵ تن مس، ۱۳۷ هزار و ۷۱۷  تن فولاد، ۲ هزار و ۶۰  تن آلومینیوم، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۳۷ هزار و ۸۸۱ تن انواع کالا به ارزش ۱۰ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار، ۱۰۳ هزار و ۶۶۱ تن قیر، ۶۵ هزار و ۷۲۷ تن مواد پلیمری، ۴۱ هزار و ۱۸۲ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۹۷۰ تن گوگرد، یک هزار و ۵۸۷ تن روغن، ۷۵۴  تن عایق رطوبتی، ۲۰۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۳ هزار تن سلاپس واکس و ۱۳هزار تن لوب کات معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۶۶ هزار و ۸۹۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۶۹۹ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۳ هزار و ۷۷۰ تن روغن خام، ۳۴ هزار و ۴۰۰ تن گندم، ۲۸ هزار و ۷۰۰ تن شکر،  ۸ تن و ۱۹۵ کیلوگرم زعفران و ۲۰ تن خرما مشاهده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها