5(45).jpg

 باوجود افزایش بهای دلار در بازار آزاد طی معاملات روز گذشته، قیمت سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای  با افت اندکی روبه رو شد که کارشناسان دلیل اصلی آن را تحرکات نا مشخص اونس جهانی عنوان کردند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در شرایطی که بهای دلار روند صعودی را طی معاملات دیروز تجربه کرد، اما بازار آتی سکه دو هزار تومان افت قیمت را در این روز به ثبت رساند؛ به طوری که طی مبادلات روز گذشته سکه در سررسید اسفند ماه با قیمت ۹۵۲ هزار تومان معامله شد و کاهش ۰.۲۲درصدی را تجربه کرد. این در حالی است که سررسید اردیبهشت ماه سال آینده در محدوده ۹۵۸ هزار تومان معامله شد که ۰.۱۸ درصد افت قیمت داشت. سکه تحویل تیر ۹۵ نیز با قیمت ۹۶۹ هزار تومانی کاهش ۰.۱۹ درصدی را در این روز تجربه کرد. همچنین سکه‌ تحویل شهریور با ۹۸۱ هزار تومان معامله شد و افت ۰.۱۳ درصد افزایش را در این روز به ثبت رساند.

شایان ذکر است، حجم معاملات آتی سکه در معاملات روز گذشته بورس کالا نیز به ۷ هزار و ۸۲۵ قرارداد و به ارزش بیش از ۷۶۵ میلیارد ریال رسید.

در بازار نقدی نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات دیروز با بهای ۹۴۷ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز شنبه یک هزار تومان افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب ۴۷۵، ۲۵۶ و ۱۷۲ هزار تومان معامله شده است.

قیمت سکه گرمی یک هزار تومان بالا رفته اما نرخ نیم سکه و ربع سکه هر کدام یک هزار تومان پایین آمده است. در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا ۳۶۳۳ تومان عرضه شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها