بورس

در هفته منتهی به ۱۸ مرداد ماه حدود ۵۹۷ هزار و ۵۶۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵ هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر» طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۵۶هزار و ۳۳۴ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۱۲ هزار و ۵۸۵ تن مس، ۱۴۳ هزار و ۶۰۰  تن فولاد، ۴ کیلوگرم شمش طلا، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۱۱ هزار و ۹۹۰ تن انواع کالا به ارزش ۸ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار، ۹۰ هزار و ۴۲۹ تن قیر، ۵۹ هزار و ۱۵۲ تن مواد پلیمری، ۵۲ هزار و ۱۷۶ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۶۸۰ تن گوگرد، ۷۱۳ تن روغن، ۲۷۰  تن عایق رطوبتی، ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، یک هزار تن سلاپس واکس و ۲۱هزار تن لوب کات معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۹۴ هزار و ۶۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۵۲ هزار و ۱۶۵ تن گندم، ۴۲ هزار و ۴۳۹ تن شکر و ۳ تن و ۶۴۵ کیلوگرم زعفران مشاهده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها