بورس کالا

در جریان معاملات امروز بازار مشتقه در بورس کالای ایران تعداد ۲ هزار و ۵۱۵ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۲۵ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد که رقمی بیش از ۲۰ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال آن مربوط به سررسید آبان ماه بود و مابقی به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید شهریور ماه اختصاص داشت.

به گزارش «کالاخبر»، قیمت هر گرم زعفران در قرارداد آتی تحویل آبان ماه ۹۷ در تمامی معاملات به رقم ۱۰۲ هزار و ۹۰۰ ریال رسید که این قیمت بالاترین سطح طی معاملات امروز این سررسید بود. تا پایان معاملات امروز معامله گران در سررسید مذکور ۱۹۸۵ قرارداد منعقد کردند.

همچنین قیمت هر گرم زعفران برای تحویل در شهریور ماه امسال نیز در تمامی سطوح به رقم ۹۱ هزار و ۷۰۰ ریال افزایش یافت که این رقم بالاترین سطح طی معاملات امروز نیز بود. علاوه براین، معامله گران تا پایان معاملات روزانه در بازار قراردادهای آتی زعفران، در این سررسید تعداد ۵۳۰ قرارداد منعقد کردند.

در پایان این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد سررسید شهریور ماه در حالی تا پایان معاملات روز جاری به تعداد ۲۷ هزار و ۹۸ موقعیت رسید که در قرارداد آبان ماه امسال تعداد موقعیت های باز به ۳۱ هزار و ۷۵۱ موقعیت افزایش یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها