IMG_9636.jpg

بررسی معاملات امروز تالار نقره ای نشان می دهد که سه محصول تیرآهن ذوب آهن اصفهان، شمش طلای معدن زرشوران و انواع قیر شرکت های مختلف در کانون توجه معامله گران قرار داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، امروز ۴۲ هزار تن تیرآهن ۱۴و ۱۶ شرکت ذوب آهن اصفهان به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال در هر کیلوگرم در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد. همچنین ۳۲۰ تن انواع شمش آلیاژی شرکت ایرالکو، ۱۷ کیلو و ۳۸۲ گرم شمش طلای معدن زرشوران نیز از دیگر معاملات تالار محصولات صنعتی و معدنی بود.

بر اساس این گزارش، ۲۹ هزار تن انواع قیر شرکت های پالایش نفت تبریز، صنعت قیر هرمزگان، قیصر جنوب کنگان و نفت جی به صورت نقدی به ارزش ۱۶۵ هزار دلار در هر تن در تالار صادراتی معامله شد.

همچنین، ۴۰۰ تن قیر شرکت نفت جی، ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار تن سلاپس واکس و ۱۳۵ هزار و ۱۷۵ تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است، ۱۰۰ تن روغن خام سویا آرژانتین به قیمت ۲۵ هزار و ۹۰۰ ریال در هر کیلوگرم در تالار محصولات کشاورزی داد ستد شد. علاوه بر این، یک هزار و ۱۷ تن ذرت خوزستان موجودی انبارهای دانه طلایی و وحدت به ارزش ۶ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال در قالب گواهی سپرده کالایی داد و ستد شد.

در مجموع، ۱۱۸ هزار و ۴۹۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال در تالار معاملات بورس کالا داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها