بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۵ مرداد ماه حدود ۵۱۲ هزار و ۱۵۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۱۶ هزار و ۱۵۲ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار ۳هزار و ۵۰۰ تن مس، ۸۲ هزار و ۵۰۰  تن فولاد، ۲ کیلوگرم شمش طلا، ۳۰هزار تن آهن اسفنجی، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.
بر اساس این گزارش در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۴۳ هزار و ۵۸۶ تن انواع کالا به ارزش ۸ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار، ۱۳۵ هزار و ۹۷۹ تن قیر، ۵۹ هزار و ۳۸۱ تن مواد پلیمری، ۳۹ هزار و ۵۷۳ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۸۹۰ تن گوگرد، ۷۱۳ تن روغن، یک هزار و ۵۰  تن عایق رطوبتی، ۷۰ هزار تن وکیوم باتوم و ۳۵هزار تن لوب کات معامله شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۰ هزار و ۸۷۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۳۳ هزار و ۸۰۵ تن گندم، ۱۷ هزار و ۶۰ تن شکر و ۷ تن و ۴۱۵ کیلوگرم زعفران مشاهده شد.
همچنین ۸۶ تن مواد معدنی و ۵۳۱ تن ضایعات فلزی نیز طی هفته اخیر در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها