فولاد

آمار انجمن فولاد جهان (ورلداستیل) نشان داد تولید فولاد خام جهان در ژوییه به ۱۵۴.۶ میلیون تن رسید که ۵.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.

به گزارش «کالاخبر»  به نقل از ایسنا، چین همچنان بزرگترین تولیدکننده فولاد جهان باقی ماند و تولید فولاد خام این کشور در ژوییه سال ۲۰۱۸ به ۸۱.۲ میلیون تن رسید که ۷.۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت. ژاپن ۸.۴ میلیون تن فولاد در مدت مذکور تولید کرد که دو درصد افزایش نشان داد. تولید فولاد کره جنوبی نیز با ۰.۱ درصد افزایش، به ۶.۲ میلیون تن رسید.

تولید فولاد ترکیه در ژوییه سال ۲۰۱۸ به ۳.۳ میلیون تن بالغ شد که ۲.۳ درصد نسبت به ژوییه سال ۲۰۱۷ کاهش داشت.تولید اوکراین در همین مدت با ۱۱.۱ درصد افزایش، ۱.۸ میلیون تن بود.

آمریکا ۷.۳ میلیون تن فولاد تولید کرد که ۴.۵ درصد نسبت به ژوییه سال ۲۰۱۷ بالاتر بود.تولید فولاد برزیل با ۶.۷ درصد رشد، ۳ میلیون تن بود.

در هفت ماه نخست امسال تولید فولاد خام جهان به یک میلیارد تن رسید و پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان داد.

بر اساس گزارش هلنیک شیپینگ، نرخ استفاده از ظرفیت تولید فولاد خام ۶۴ کشور عضو انجمن فولاد جهان در ژوییه امسال ۷۷.۵ درصد بود که ۳.۸ درصد بالاتر از مدت مشابه سال گذشته بود اما در مقایسه با ژوئن امسال ۱.۴ درصد کمتر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها