طلا

موسسه سرمایه گذاری کاپیتال اکونومیکس در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس نقره تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از کیتکونیوز، موسسه سرمایه گذاری کاپیتال اکونومیکس اعلام کرد: گرچه این احتمال وجود دارد که در کوتاه مدت عملکرد قیمت طلا بسیار بهتر از نقره باشد ولی رابطه کنونی بین این دو فلز گرانبها به شدت ناپایدار است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران کاپیتال اکونومیکس پیش بینی می کنند که قیمت نقره از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به طلا خواهد داشت و با افزایش فزاینده ای روبرو خواهد شد.

این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کرد: قیمت هر اونس طلا تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به بیش از ۱۳۵۰ دلار خواهد رسید و قیمت نقره نیز به ۱۷.۵۰ دلار می رسد.

تحلیلگران این موسسه سرمایه گذاری معتقدند که فدرال رزرو مجبور خواهد بود تا روند افزایش نرخ بهره را طی سال آینده متوقف کند. افزایش تقاضای صنعتی می تواند موجب رشد قیمت نقره طی ماه های آینده شود.

به نظر می رسد قیمت فلزات گرانبها طی ماه های آینده تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا و تقاضای فیزیکی قرار خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها