صندوق طلا

تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند که کاهش احتمالی ارزش دلار آمریکا طی روزهای آینده می تواند عامل مهمی برای افزایش قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها باشد.

به گزارش«کالاخبر» به نقل از سایت طلا، دارین نیوسام تحلیلگر تکنیکال در این باره گفت: به نظر من دلار آمریکا همچنان مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در روزهای آینده خواهد بود.

وی افزود: شاخص ارزش دلار آمریکا طی روزهای اخیر با کاهش نسبی روبرو شده که این روند احتمالا طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.البته برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در ۲۵ و ۲۶ سپتامبر و افزایش احتمالی نرخ بهره می تواند مانع بزرگی برای افزایش قیمت جهانی طلا باشد.

نیوسام افزود: اگر طلا بتواند طی روزهای آینده سطح مقاومتی ۱۲۱۸ دلاری را بشکند، به زودی بالاتر از ۱۲۲۰ دلار در هر اونس تثبیت خواهد شد.

آدام باتن تحلیلگر ارشد موسسه فارکس لایو نیز گفت: تحلیل تکنیکال نشان می دهد که ارزش دلار آمریکا طی روزهای آینده کاهش خواهد یافت و این عامل مثبتی برای افزایش قیمت طلا خواهد بود.

رالف پریستون تحلیلگر برجسته موسسه وست فایننشال نیز گفت: طلا قصد دارد طی هفته آینده به هدف قیمتی ۱۲۲۶ دلار در هر اونس دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها