مس

شرکت ملی صنایع مس ایران طی مهرماه جاری با رشد ۲۵ درصدی در تولید مس کاتدی موفق به ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ۲۲ هزار و ۲۸۶‌ تن از این محصول شد. در این مدت همچنین زنجیره مس شاهد رشد تولید بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، شرکت مس طی هفت‌ ماه نخست امسال موفق به تولید ۱۳۶ هزار و ۹۸۰ تن کاتد شد. با این میزان تولید تاکنون ۶۸درصد از برنامه سال شرکت مس در حوزه تولید کاتد محقق شده است‌.

عملکرد تولیدی کارخانه های ذوب شرکت در مهرماه نشان می‌دهد که در مجموع ۲۸۰۰۰ هزار تن آند تولید شده است که ۳۳ درصد از برنامه پیش‌بینی شده شرکت بالاتر است‌.

همچنین طی هفت‌ماه امسال تولید آند شرکت مس به عدد چشمگیر ۱۷۵ هزارتن رسید که نشان‌دهنده رشد ۲۷ درصدی تولید این محصول است‌.همچنین تولید کنسانتره مس نیز طی هفت‌ماهه امسال، رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرده است به‌طوری‌ که طی این مدت، شرکت مس ۷۰۱ هزار تن نسبت به برنامه تعریف ‌شده ۶۵۱ هزار و ۹۸۱ تنی، کنسانتره مستولید کرده است‌.

این گزارش می افزاید، در هفت‌ماهه امسال این شرکت در مجموع ۱۷۹ هزار و ۷۹۲ تن مس محتوی معدنی تولید کرده است که حاکی از رشد ۸ درصدی این محصول داشته است‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها