مس

کمپانی گروپ مکزیکو (Grupo Mexico)، اعلام کرده است که یک برنامه توسعه‌ای بزرگ در دست اجرا دارد که به‌موجب آن، تولید مس این کمپانی تا سال ۲۰۲۵، تقریباً ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت و به سطح ۱.۸ میلیون تن در هر سال خواهد رسید.

به گزارش «کالاخبر»، این کمپانی معادنی در کشورهای مکزیک، پرو، اسپانیا و ایالات‌متحده دارد. کمپانی گروپ مکزیکو در سه‌ماهه سوم سال جاری، ۲۵۴هزار و ۲۱۹ تن مس تولید کرد که کاهش ۰.۹ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد. مقامات این کمپانی باور دارند که قیمت مس به‌دلیل افزایش کسریِ بازار در سال ۲۰۱۹ و پس از آن، رو به بهبود است. حتی با وجود نگرانی‌های موجود در مورد جنگ تجاری میان چین و ایالات‌متحده، مقامات گروپ مکزیکو پیش‌بینی می‌کنند که در سال ۲۰۱۹ تقاضا قدرتمند خواهد بود.

به گزارش ICSG، تعادل جهانی عرضه و تقاضا نشان می‌دهد که بازار مس طی ماه‌های ژانویه تا جولای، با کسری به میزان ۱۵۷هزار تن همراه بوده است؛ بنابراین، افزایش قیمت‌ها محتمل به نظر می‌رسد.

کمپانی گروپ مکزیکو در نظر دارد، کل تولید مس خود در سال ۲۰۱۹ را ۱۲درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۷ افزایش دهد. این کمپانی در سال گذشته، ۱.۰۱ میلیون تن مس تولید کرد.

منبع: مس پرس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها