فصلنامه

سیزدهمین شماره فصلنامه انگلیسی بورس کالای ایران ویژه تابستان ۱۳۹۷ علاوه بر چاپ، بصورت الکترونیکی نیز منتشر و بر روی سایت رسمی و پایگاه خبری بورس کالای ایران قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»، تهیه و انتشار فصلنامه انگلیسی این بورس به منظور آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان بین المللی بورس کالای ایران و سرمایه گذاران خارجی، در دستور کار قرار گرفت و در شماره جدید این فصلنامه مطالبی چون یادداشت سردبیر، پیام مدیر عامل، اخبار عمومی بورس کالای ایران، اخبار فعالیت های این بورس در فضای بین المللی و رویدادهای مرتبط با بازار فیزیکی بالاخص بخش کشاورزی و همچنین بررسی آمار معاملات در تابستان ۱۳۹۷ در این فصل منتشر شده است.
بر اساس این گزارش، این شماره از فصلنامه به بررسی ارتباط بازار آتی و بازار نقدی، تغییر سیاست کشف قیمت در بورس کالا بر اساس سیاست ارزی جدید و انجام معاملات رینگ صادراتی بورس کالا بر مبنای نرخ ارز بازار ثانویه، کشف قیمت علمی و منطقی زعفران در بورس کالا و شکست انحصار قیمت‌گذاری این محصول، معامله آرد گندم برای نخستین بار و انجام اقدامات لازم جهت عرضه آجیل و خشکبار و چای خشک در بورس کالا پرداخته است.
همچنین در سیزدهمین شماره از فصلنامه انگلیسی از مزایای پذیرش بورس کالای ایران در بازار اول بورس، حمایت از بورس کالا توسط دولت، حمایت از صنایع با تغییر سیاست ارزی در کشف قیمت مواد اولیه، تغییر اولویت های بورس کالای ایران در بازار مشتقه، تشکیل «زنجیره تولید» در بخش کشاورزی و همچنین بازدید اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از این بازار مالی سخن هایی به میان آمده است.
گفتنی است، سیزدهمین شماره از فصلنامه انگلیسی بورس کالا در ۵۵ صفحه و با بهره گیری از تلاش همکاران در اداره امور بین الملل این بورس منتشر شده است و نسخه چاپی آن برای بسیاری از ذینفعان ارسال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها