بازارهای جهانی

تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که بازارهای مالی جهان در روزهای آینده تحت تاثیر سخنرانی های چند نفر از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سایت طلا، تعدادی از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا طی روزهای آینده سخنرانی خواهند داشت که اظهارات جرومی پاول رئیس بانک مرکزی آمریکا از همه آنها مهمتر خواهد بود.

بر اساس این گزارش سخنرانی پاول روز پنجشنبه خواهد بود. فدرال رزرو آمریکا از ابتدای امسال تاکنون ۳ بار نرخ بهره را افزایش داده و پیش بینی می شود یک بار دیگر نیز در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش دهد. فدرال رزرو در نشست اخیر خود نرخ بهره را تغییر نداده است.

دومین رویداد مهم اقتصادی، انتشار امارهای تورم آمریکا است که قرار است چهارشنبه اعلام شود. پیش بینی می شود نرخ تورم آمریکا طی ماه گذشته با رشد ۰.۳ درصدی و نسبت به سال قبل با افزایش ۲.۵ درصدی روبرو شده باشد.

سومین رویداد اقتصادی مهم، انتشار آمارهای خرده فروشی آمریکا است. این آمارها نیز قرار است پنجشنبه اعلام شود. پیش بینی می شود میزان خرده فروشی در آمریکا طی ماه گذشته با رشد ۰.۶ درصدی روبرو شود. این رقم در ماه سپتامبر با رشد ۰.۱ درصدی روبرو شده بود.هزینه های مصرفی بخش خصوصی ۷۰ درصد اقتصاد آمریکا را تشکیل می دهد.

چهارمین رویداد مهم هفته آینده نیز انتشار گزارش درآمد و سود ۱۳ شرکت بزرگ وال استریت در سه ماه سوم امسال است.

پنجمین رویداد مهم نیز انتشار امارهای مربوط به تولیدات صنعتی چین است. این آمارها قرار است چهارشنبه منتشر شود. پیش بینی می شود تولیدات صنعتی چین طی ماه گذشته با رشد ۵.۸ درصدی روبرو شده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها