• ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
  • کد خبر: 20274
طلا

قیمت هر اونس طلا امروز باحدود ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۰۲ دلار و ۵۵ سنت رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز، در حالی که ارزش دلار از بالاترین رقم ۱۶ ماه گذشته که در اوایل هفته جاری به ثبت رسیده بود فاصله گرفته و ارزش یورو و استرلینگ به دلیل آماده شدن پیش نویس توافق برگزیت افزایش یافته است، قیمت طلا امروز شاهد افزایش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر امروز باحدود ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۰۲ دلار و ۵۵ سنت رسید ی آمریکا نیز امروز ۰.۱ درصد رشد داشت و به ۱۲۰۳ دلار رسید. شاخص ارزش دلار، در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی، امروز با حدود ۰.۳ درصد کاهش مواجه بود.

مشاور ارشد اقتصادی ترامپ دیروز گفت، آمریکا از تداوم مذاکرات تجاری با چین استقبال می کند. این در حالی است که مایک پنس، معاون اولی ترامپ به پکن هشدار داده که رفتار خود را تغییر دهد تا از وقوع یک جنگ سرد جدید با آمریکا خودداری کند.

بر اساس نتایج بررسی فدرال رزرو بانک نیویورک، انتظارات تورمی در آمریکا در ماه اکتبر نسبت به ماه قبل از آن تغییری نداشته است. این در حالی است که انتظار می رفت شهروندان آمریکایی درآمد و هزینه کرد بیشتری در این ماه داشته باشند.

پس از بیش از یک سال مذاکره، بالاخره انگلیس به پیش نویس توافقی با اتحادیه اروپا بر سر برگزیت دست یافته است. کابینه انگلیس قرار است ظهر امروز برای بررسی این پیش نویس تشکیل جلسه دهد. جزئیاتی از این پیش نویس به رسانه ها درز کرده است.

متیو سالوینی، معاون نخست وزیر ایتالیا گفته، به رغم درخواست های کمیسیون اروپا برای تجدیدنظر رم در لایجه بودجه سال آینده، دولت این کشور پیش بینی های خود از کسری بودجه و رشد اقتصادی ایتالیا در سال ۲۰۱۹ را بدون تغییر حفظ خواهد کرد.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا دیروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۷۶۱.۱۶ تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها